Service
Levertijd
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen te verzenden.
Het kan zijn dat de items die jij bestelt uit één (of meerdere) Coef winkels moeten komen. Vervolgens wordt je order samengesteld en zorgvuldig verpakt. Doordat de items die jij bestelt niet altijd in ons centraal warehouse liggen, wordt je pakket meestal niet de volgende dag al bij jou thuisbezorgd.
We doen ons best om alle webshop orders zo snel mogelijk te versturen en houden een levertijd van 2 tot 5 werkdagen aan. Op het moment dat je pakket onderweg is ontvang je een e-mail met track & trace link.
Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@nitten.nl of 024 303 0092, van maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
Verzendkosten |
|
Bezorgen PostNL (5,95) | Gratis vanaf € 50,- |
Ophalen bij Coef Concept Store | Gratis |
Aanpassen bezorgadres
Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.
Ophalen in de winkel
- Het is mogelijk om je bestelling op te halen bij Coef Concept Store.
- Zodra de bestelling klaar ligt ontvang je een e-mail.
- Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen.
- De bestelling wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.
Incomplete levering
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen. Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@nitten.nl of 085 773 73 02, van maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
Heb je een beschadigd of verkeerd geleverd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij een passende oplossing zoeken en eventueel een retourlabel voor je in orde maken.
Verzenden binnen de EU
Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.
Verzenden buiten de EU
Voor levering buiten de EU kun je contact opnemen met de klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@nitten.nl of 024 303 0092, van maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
International shipping
Country | Costs | Free from |
Belgie | €8,- | €100,- |
Germany | €8,- | €100 |
France | €14 | €150 |
Denmark | €16 | €150 |
Sweden | €18 | €200 |
UK | €11 | €150 |
Luxembourg | €11 | €150 |
Italy | €16 | €150 |
Poland | €21 | €200 |
Spain | €18 | €200 |
Portugal | €18 | €200 |
Austria | €15 | €150 |
Ireland | €20 | €200 |
Slovenia | €18 | €200 |
Hungary | €18 | €200 |
Slovakia | €15 | €150 |
If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please fill in the return form that’s enclosed to your order and attach this to your return package.All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials.
You can return your package with Returnista:
- Register your return at Returnista
- Choose a shipping option (No printer? Choose to drop off a package at UPS Access Point)
- Fill in your details
- Pay online & ship your package
Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Vul de strook onderaan het retourformulier in en voeg deze toe aan je retourpakket. Belangrijk: vermeld bij het retourneren altijd je ordernummer.
Je kunt je order kosteloos retourneren in één van onze winkels of terugsturen met Returnista.
Hoe werkt retourneren met Returnista?
1. Meld je retour aan bij Returnista
2. Kies een verzendoptie
Geen printer? Kies voor pakket afgeven bij UPS Access Point
3. Vul je gegevens in
4. Betaal online – retourneren vanaf €5,65
5. Geef je pakket af voor verzending of laat je pakket ophalen
Heb je een beschadigd of verkeerd geleverd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@nitten.nl of 085 773 73 02. Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij een passende oplossing zoeken en eventueel een retourlabel voor je in orde maken.
Retourvoorwaarden:
- Artikelen moeten in originele verpakking retour gezonden worden
- Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
- De aangehechte labels en het prijskaartje moeten intact zijn
- Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat
- Alle schoenen dienen gepast te worden op ondergrond met vloerbekleding totdat je zeker bent van je aankoop. Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos en in de originele verzenddoos.
- Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes, dustbag en overige extra bijgeleverde items
- Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed
- Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden
- Mondkapjes kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden na opening van de plastic verpakking
- Sommige items hebben een label met "retourneren is alleen mogelijk met aangehecht label". Indien dit label kapot of niet aanwezig is, wordt de retour niet geaccepteerd.
Let op: geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door NITTEN en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant.
Returns
We offer a 14-day return policy to return one or more items you have received, starting from the day you receive your order. Please fill in the return form that’s enclosed to your order and attach this to your return package. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials.
You can return your package with Returnista:
1. Register your return at Returnista
2. Choose a shipping option (No printer? Choose to drop off a package at UPS Access Point)
3. Fill in your details
4. Pay online & ship your package.
Terugbetaling:
Het volledige aankoopbedrag wordt binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de retour teruggestort op je rekening. Wanneer je de volledige bestelling retourneert, worden ook de eventueel betaalde verzendkosten (bij orders onder de €50) teruggestort. In het geval van het retourneren van een deel van je bestelling, worden de eventueel betaalde verzendkosten (bij orders onder de €50) niet vergoed.
De verzendkosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. NITTEN is niet verantwoordelijk voor de verzending van de geretourneerde producten en de kosten hiervan.
Omruilen
Het is helaas niet mogelijk om een omruiling aan te vragen via onze webshop. Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt in dat geval het eerder bestelde item retourneren, dit kan per post of kosteloos bij Coef Concept Store. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen maximaal 10 werkdagen teruggestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.
Retourneren/ruilen in de winkel
Het is mogelijk om je webshop order bij Coef Concept Store kosteloos te retourneren. Voor het retourneren in één van onze winkels gelden dezelfde retourvoorwaarden. Retourneer de artikelen in de winkel zoals je deze hebt ontvangen, inclusief verzendverpakking en ingevuld retourformulier.
Bij Coef Concept Store wordt niet direct geld teruggegeven op de geretourneerde webshop order. In de winkel nemen ze enkel het pakket aan. Je pakket gaat vervolgens naar het distributie centrum, waar de retour wordt verwerkt. Het aankoopbedrag van de geretourneerde items wordt binnen maximaal 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Hierdoor is het ook niet mogelijk om een webshop bestelling bij Coef Concept Store direct om te ruilen. Het is uiteraard wel mogelijk om het gewenste product in de juiste maat/kleur in de winkel aan te schaffen.
Op www.NITTEN.nl kun je op diverse manieren betalen. Hieronder de verschillende betaalmethodes:
Betaalmethode | |
VISA | ✓ |
Mastercard | ✓ |
American Express | ✓ |
iDEAL | ✓ |
Bancontact | ✓ |
Giropay | ✓ |
Sofort banking | ✓ |
De betaling is mislukt, wat nu?
- Creditcard
Wij adviseren je om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij de creditcard maatschappij. Je kunt altijd even contact met hen opnemen.
- Betaalmethodes
Wellicht is je saldo ontoereikend. Wij adviseren je om je saldo te checken. Indien je saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.
Indien het nog steeds niet lukt als je deze stappen bent doorgelopen, neem dan contact met ons op.Onze klantenservice is bereikbaar via webshop@nitten.nl of 085 773 73 02, van maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren.
Geld retour
Wij retourneren het bedrag altijd op dezelfde manier als de betaalwijze. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
- Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw creditcardrekening
- iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening. Dit geldt ook als je retourneert in Coef Concept Store.
Betaalvoorwaarden
- Alle prijzen op www.NITTEN.nl zijn inclusief BTW
- De prijs in de winkelmand is de daadwerkelijke prijs van een artikel. Ook als deze verschilt met de prijsaanduiding elders op de webshop
- De besteldatum geldt als aankoopdatum