Gratis verzenden vanaf € 75,- binnen Nederland

Service

Bezorgen

Levertijd

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

Alle webshopbestellingen worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.

 

Verzendkosten

 

 

 

Bezorgen PostNL (5,95)

Gratis vanaf € 75,-

Ophalen bij Coef Concept Store

Gratis

  

Aanpassen bezorgadres
 

Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

  

Ophalen in de winkel

  • Het is mogelijk om je bestelling op te halen bij Coef Concept Store.
  • Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal ontvang je een e-mail.
  • Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen.
  • De bestelling wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

 

Aangepaste openingstijden Coef Concept Store

Eerste Paasdag

zondag 21 aprilgesloten

Tweede Paasdag

maandag 22 april12:00-17:00

Koningsdag

zaterdag 27 april12:00-17:00

Hemelvaartsdag

donderdag 20 mei     12:00-17:00

Eerste Pinksterdag

zondag 9 junigesloten

Tweede Pinksterdag     

maandag 10 jun12:00-17:00

 

Incomplete levering

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.

 

Verzenden binnen de EU

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.

 

Verzenden buiten de EU

Voor levering buiten de EU kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

International shipping

 

Country             

Costs

Free from

Belgie

€8,-

€100,-

Germany

€8,-

€100

France

€14

€150

Denmark

€16

€150

Sweden

€18

€200

UK

€11

€150

Luxembourg

€11

€150

Italy

€16

€150

Poland

€21

€200

Spain

€18

€200

Portugal

€18

€200

Austria

€15

€150

Ireland

€20

€200

 

 

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer's responsibility.

Retouren

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Je dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier is bijgevoegd bij je order en terug te vinden in je persoonlijke account op www.NITTEN.nl en in je e-mail. Op het formulier dien je aan te geven welk artikel je wilt retourneren. Het retourneren van artikelen is voor eigen rekening. 

 

Retourvoorwaarden:

  • Artikelen moeten in originele verpakking retour gezonden worden
  • Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
  • De aangehechte labels en het prijskaartje moeten intact zijn
  • Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat
  • Alle schoenen dienen gepast te worden op ondergrond met vloerbekleding totdat je zeker bent van je aankoop. Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos en in de originele verzenddoos.
  • Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes, dustbag en overige extra bijgeleverde items
  • Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed
  • Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden
  • Sommige items hebben een label met "retourneren is alleen mogelijk met aangehecht label". Indien dit label kapot of niet aanwezig is, wordt de retour niet geaccepteerd.

Let op: geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door NITTEN en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant

Je kunt je retour verzenden naar het volgende adres:

NITTEN
Van Welderenstraat 76-80
6511 MR Nijmegen

 

Returns

We offer a 14-day return policy to return one or more items you have received, starting from the day you receive your order. Please attach the returnform that can be found in your account on www.NITTEN.nl and enclose it with your return shipment to us.

All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials.

You can send all returns to:

Nitten
Van Welderenstraat 76-80

6511 MR Nijmegen

 

Terugbetaling:

Het volledige aankoopbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten van de bestelling worden binnen 10 werkdagen na ontbinding teruggestort op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. In het geval van een beschadigd of verkeerd geleverd product vergoed NITTEN de verzendkosten achteraf.

NITTEN is niet verantwoordelijk voor de verzending van de geretourneerde producten en de kosten hiervan.

In het geval van het retourneren van een deel van je bestelling worden de verzendkosten niet vergoed.

 

Omruilen

Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.

 

Retourneren/ruilen in de winkel

Het is mogelijk om je webshopbestelling in COEF Conceptstore kosteloos te retourneren. Voor het retourneren in de winkel gelden dezelfde retourvoorwaarden. Daarnaast dienen de te retourneren artikelen in de winkel geretourneerd te worden zoals je ze hebt ontvangen, inclusief verzendverpakking, factuur en retourformulier.

Let op: in Coef Concept Store wordt er geen geld teruggeven op een webshopbestelling.

Betaling

Op www.NITTEN.nl kun je op diverse manieren betalen. Hieronder de verschillende betaalmethodes:

 

Betaalmethode

 

 

 

VISA

Mastercard

American Express

iDEAL

Bancontact

Giropay

Sofort banking

 

De betaling is mislukt, wat nu?

  1. Creditcard

Wij adviseren je om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij de creditcard maatschappij. Je kunt altijd even contact met hen opnemen.

 

  1. Betaalmethodes

Wellicht is je saldo ontoereikend. Wij adviseren je om je saldo te checken. Indien je saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.

 

Indien het nog steeds niet lukt als je deze stappen bent doorgelopen, neem dan contact met ons op.

  

Geld retour

Wij retourneren het bedrag altijd op dezelfde manier als de betaalwijze. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

 

  • Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw creditcardrekening
  • iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening. Dit geldt ook als je retourneert in Coef Concept Store.

 

Betaalvoorwaarden

  • Alle prijzen op www.NITTEN.nl zijn inclusief BTW
  • De prijs in de winkelmand is de daadwerkelijke prijs van een artikel. Ook als deze verschilt met de prijsaanduiding elders op de webshop
  • De besteldatum geldt als aankoopdatum