Gratis verzenden vanaf € 75,- binnen Nederland

Service

Veel gestelde vragen

Ruilen en retourneren

  1. Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Je kunt online aankopen retourneren via het retourformulier wat is bijgevoegd bij de levering of je brengt je online bestelling retour in Coef Concept Store.

 

  1. Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen. Je ontvangt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

  1. Moet ik betalen voor het retourneren van een artikel?

De kosten voor het retourneren van een artikel worden niet vergoed. Je kunt zelf de verzendmethode kiezen.

 

  1. Krijg ik mijn verzendkosten terug na retournering?

Indien je de gehele bestelling retourneert, ontvang je de eventueel betaalde verzendkosten retour.

Indien je een deel van je bestelling retourneert, ontvang je de betaalde verzendkosten niet retour.

 

  1. Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?

Ja dat kan. Je kunt je bestelling retourneren in Coef Concept Store. Neem de artikelen mee zoals je ze hebt ontvangen, dus inclusief verzenddoos. Vergeet niet de factuur en het retour formulier mee te nemen. In de winkel wordt er geen geld teruggeven op een webbestelling, het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier als waarmee de betaling is voldaan.

 

  1. Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?

Het ruilen van een artikel in de winkel is helaas niet mogelijk. Het bedrag van je online aankoop wordt dan binnen 10 dagen teruggestort.

 

  1. Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren na de retourtermijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ben je niet in de gelegenheid om binnen de retourtermijn jouw aankoop te retourneren? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

Betalen

  1. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Het is mogelijk om te betalen met Ideal, Giropay, Sofort Banking, Bancontact, Visa, Mastercard en American Express.

 

  1. Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

 

Bestellen en bezorgen

  1. Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit de volgende bezorgmogelijkheden:

  • Bezorging bij jou thuis met PostNL
  • Bezorging in Coef Concept Store

 

  1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de Klantenservice.

 

  1. Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te verzenden. Staat het gewenste land niet tussen de bezorgopties, neem dan contact op met de klantenservice.

 

  1. Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Dit is zeker mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een afwijkend bezorgadres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

 

  1. Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen/annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou het best adviseren.

 

  1. Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je terug vinden in Mijn Account onder Mijn Bestellingen.

 

  1. Er zit nog een beveiligingslabel aan mijn bestelling, wat kan ik doen?

Hè wat vervelend, wij hebben een fout gemaakt met het verwijderen van het alarmlabel. Neem binnen 48 uur contact op met de klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

 

  1. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van je bestelling. Neem binnen 48 uur contact op met de klantenservice en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

  

  1. Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?

Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Indien deze niet binnen 5 dagen na het plaatsen van de bestelling is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

 Garantie en reparatie

  1. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en we zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar een passende oplossing.

Houd je factuur en ordernummer bij de hand dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen.

 

  1. Wat is de status van mijn klacht/reparatie?

Wij trachten om je te allen tijde op de hoogte te houden van de status van je klacht. Mocht je toch vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

  1. Het artikel is beschadigd/vuil bezorgd, hoe lossen we dit op?

Neem na levering binnen 48 uur contact op met de klantenservice. Wij zullen een passende oplossing bedenken.

 

Winkel

Wat zijn de openingstijden van de COEF Conceptstore?

 

OPENINGSTIJDEN

MA

9:30

-

18:00

DI

9:30

-

18:00

WOE

9:30

-

18:00

DO

9:30

-

21:00

VR

9:30

-

18:00

ZA

9:00

-

17:00

ZO

12:00

-

17:00

 

Aangepaste openingstijden Coef Conceptstore

Eerste Paasdag

zondag 21 aprilgesloten

Tweede Paasdag

maandag 22 april12:00-17:00

Koningsdag

zaterdag 27 april12:00-17:00

Hemelvaartsdag

donderdag 20 mei     12:00-17:00

Eerste Pinksterdag

zondag 9 junigesloten

Tweede Pinksterdag     

maandag 10 jun12:00-17:00

 

 

Do you ship internationally?

We do ship internationally to the following countries.

Country             

Costs

Free from

Belgie

€8,-

€100,-

Germany

€8,-

€100

France

€14

€150

Denmark

€16

€150

Sweden

€18

€200

UK

€11

€150

Luxembourg

€11

€150

Italy

€16

€150

Poland

€21

€200

Spain

€18

€200

Portugal

€18

€200

Austria

€15

€150

Ireland

€20

€200

 

If your country is not included in this list, please contact customer service.

 

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer's responsibility.

Bezorgen

Levertijd

Wij streven er naar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

Alle webshopbestellingen worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.

 

Verzendkosten

 

 

 

Bezorgen PostNL (5,95)

Gratis vanaf € 75,-

Ophalen bij een Coef Concept

gratis

  

Aanpassen bezorg adres
 

Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

  

Ophalen in de winkel

  • Het is mogelijk om je bestelling op te halen in Coef Conceptstore.
  • Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal ontvang je een e-mail.
  • Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen
  • De bestelling wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

 

Aangepaste openingstijden Coef Conceptstore

Eerste Paasdag

zondag 21 aprilgesloten

Tweede Paasdag

maandag 22 april12:00-17:00

Koningsdag

zaterdag 27 april12:00-17:00

Hemelvaartsdag

donderdag 20 mei     12:00-17:00

Eerste Pinksterdag

zondag 9 junigesloten

Tweede Pinksterdag     

maandag 10 jun12:00-17:00

 

Incomplete levering

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom er een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.

 

Verzenden binnen de EU

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.

 

Verzenden buiten de EU

Voor levering buiten de EU kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

International shipping

 

Country             

Costs

Free from

Belgie

€8,-

€100,-

Germany

€8,-

€100

France

€14

€150

Denmark

€16

€150

Sweden

€18

€200

UK

€11

€150

Luxembourg

€11

€150

Italy

€16

€150

Poland

€21

€200

Spain

€18

€200

Portugal

€18

€200

Austria

€15

€150

Ireland

€20

€200

 

 

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer's responsibility.

Retouren

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Je dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier is bijgevoegd bij je order en terug te vinden in je persoonlijke account op www.NITTEN.nl en in je e-mail. Op het formulier dien je aan te geven welk artikel je wilt retourneren. Het retourneren van artikelen is voor eigen rekening. 

 

Retourvoorwaarden:

  • Artikelen moeten in originele verpakking retour gezonden worden
  • Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
  • De aangehechte labels en het prijskaartje moeten intact zijn
  • Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat
  • Alle schoenen dienen gepast te worden op ondergrond met vloerbekleding totdat je zeker bent van je aankoop. Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos en in de originele verzenddoos.
  • Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes, dustbag en overige extra bijgeleverde items
  • Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed
  • Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden
  • Sommige items hebben een label met "retourneren is alleen mogelijk met aangehecht label". Indien dit label kapot of niet aanwezig is, wordt de retour niet geaccepteerd.

Let op: geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door NITTEN en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant

Je kunt je retour verzenden naar het volgende adres:

NITTEN
Van Welderenstraat 76-80
6511 MR Nijmegen

 

Returns

We offer a 14-day return policy to return one or more items you have received, starting from the day you receive your order. Please attach the returnform that can be found in your account on www.NITTEN.nl and enclose it with your return shipment to us.

All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials.

You can send all returns to:

Nitten
Van Welderenstraat 76-80

6511 MR Nijmegen

 

Terugbetaling:

Het volledige aankoopbedrag en de eventueel betaalde verzendkosten van de bestelling worden binnen 10 werkdagen na ontbinding teruggestort op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. In het geval van een beschadigd of verkeerd geleverd product vergoed NITTEN de verzendkosten achteraf.

NITTEN is niet verantwoordelijk voor de verzending van de geretourneerde producten en de kosten hiervan.

In het geval van het retourneren van een deel van je bestelling worden de verzendkosten niet vergoed.

 

Omruilen

Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.

 

Retourneren/ruilen in de winkel

Het is mogelijk om je webshopbestelling in COEF Conceptstore kosteloos te retourneren. Voor het retourneren in de winkel gelden dezelfde retourvoorwaarden. Daarnaast dienen de te retourneren artikelen in de winkel geretourneerd te worden zoals je ze hebt ontvangen, inclusief verzendverpakking, factuur en retourformulier.

Let op: in Coef Concept Store wordt er geen geld teruggeven op een webshopbestelling.

Betaling

Op www.NITTEN.nl kun je op diverse manieren betalen. Hieronder de verschillende betaalmethodes:

 

Betaalmethode

 

 

 

VISA

Mastercard

American Express

iDEAL

Bancontact

Giropay

Sofort banking

 

De betaling is mislukt, wat nu?

  1. Creditcard

Wij adviseren je om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij de creditcard maatschappij. Je kunt altijd even contact met hen opnemen.

 

  1. Betaalmethodes

Wellicht is je saldo ontoereikend. Wij adviseren je om je saldo te checken. Indien je saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.

 

Indien het nog steeds niet lukt als je deze stappen bent doorgelopen, neem dan contact met ons op.

  

Geld retour

Wij retourneren het bedrag altijd op dezelfde manier als de betaalwijze. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

 

  • Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw creditcardrekening
  • iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening. Dit geldt ook als je retourneert in Coef Concept Store.

 

Betaalvoorwaarden

  • Alle prijzen op www.NITTEN.nl zijn inclusief BTW
  • De prijs in de winkelmand is de daadwerkelijke prijs van een artikel. Ook als deze verschilt met de prijsaanduiding elders op de webshop
  • De besteldatum geldt als aankoopdatum